Pages

Saturday, July 20, 2013

Encouragement~

Was feeling kind of down yesterday. So, i decided to search for new songs to update my ipod and because i heard this song from Channel [V] (Starhub) sang by VanNess Wu titled 小婚禮. I swear his this song is super nice & cute & also it is about proposal & at the same time, i'm thinking about my boyfee. heh~
So, while listening to this song on youtube, there's some related videos at the side, i saw 王心凌 & she got some new songs. I was curious so i clicked on one of her random song which lead me to this song.

This song suddenly enlightened & encouraged me. I especially love this phrase “这个世界不完美, 这旅途多少胜利与败退。 心 在乱流中学飞 ,有时候很累, 但我听见别气馁。” It's actually part of the lyrics..haha~ & the melody is composed by Lin Jun Jie!! AHHH~ OMGOMG!!

Anyways, after i listened to this song, it just relates to what i'm reflecting yesterday night. About how complicated and messy the world that i am living on and it is filled with imperfections. Some times, it's hard and tiring to comply & please every single one of the people in our life. No matter what, just don't give up on those who cares. & ignore those who doesn't.

ok~ enough of rantings. This is the song that i kept talking about..

王心凌 - 匿名的安慰

我 已不再掉眼泪 很努力的体会 
这个世界不完美
这旅途多少胜利与败退 
领悟现实的吊诡
心 在乱流中学飞 有时候很累 
但我听见别气馁
是谁站在远处守护我 无声但是可贵

这孤单太完美 匿名的安慰 
不知道替我祝福的人他是谁
梦境别粉碎 因为和未来的约会 
教我往前追 
这孤单太完美 包容不完美
想一颗钻石裹在脆弱的心扉 
我对自己说伤心之后另一次机会
我会全心的奉陪

我 已不再掉眼泪 很努力的体会 
这个世界不完美
这旅途多少胜利与败退 
领悟现实的吊诡
心 在乱流中学飞 有时候很累 
但我听见别气馁
是谁站在远处守护我 无声但是可贵
hey 这孤单太完美匿名的安慰 
不知道替我祝福的人他是谁
梦境别粉碎 因为和未来的约会 
教我往前追
这孤单太完美 包容不完美
想一颗钻石裹在脆弱的心扉 
我对自己说伤心之后另一次机会
我会全心的奉陪
这孤单太完美 匿名的安慰 
不知道替我祝福的人他是谁
梦境别粉碎 因为和未来的约会 
教我往前追 
这孤单太完美 包容不完美
想一颗钻石裹在脆弱的心扉 
我对自己说 伤心之后另一次机会
我会全心的奉陪
我对自己说 伤心之后另一次机会
谢谢这孤单的美
Thanks for reading~ Stay positive!

No comments:

Post a Comment